Dejdar slavil další narozeniny a dostal originální dárek! Přímo na jeviště...

16.03.2018

Mohlo by se zdát, že se to stalo již každoroční tradicí, protože svůj narozeninový den strávil oblíbený herec Martin Dejdar (53) opět v Divadle Broadway, kde hrál hlavní roli v muzikálu s hity Václava Neckáře Mýdlový princ. Po představení připravili kolegové Martinovi na jevišti překvapení ve formě gratulace.

"Před třemi roky měl Mýdlový princ premiéru, tak vždy, když mám já narozeniny, tak si toto výročí připomínáme," sdělil nám oslavenec, kterému kolegové na jevišti zazpívali happy birthday a darovali marcipánový dort se světelnou fontánou. Před třemi lety oslavil herec kulaté padesátiny a zároveň odstartoval etapu další padesátky.

A co nejčastěji přáli kolegové z divadla Martinovi? "Martinovi jsem samozřejmě popřála do dalších let hodně zdraví a štěstí," práskla nám muzikálová partnerka Ivana Jirešová. "Já jsem popřála Martinovi lásku, zdraví, štěstí a hodně hezkých rolí," svěřila se nám Vlasta Peterková.Další gratulace na jevišti přijímal herec například od Olgy Lounové, Václava Kopty, Miroslava Noska nebo Petra Kutheila.

A co na to vše říká sám oslavenec Martin Dejdar? "Dnes jsem oslavil své narozeniny téměř s tisícovkou diváků na Broadwayi, každé představení Mýdlového prince je na konci vlastně jeden velký mejdan, který si všichni včetně našich diváků stále pořádně užíváme," dodal Martin.

Foto Divadlo Broadway

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky