Dáša Zázvůrková má nový videoklip v režii Vandy Hybnerové

28.04.2020

Zpěvačka Dáša Zázvůrková představuje nový videoklip k písničce Hleď si svýho.

"V mých osmatřiceti letech mi neustále někdo radí, co mám a nemám dělat a neustále se mě někdo snaží předělat k obrazu svému. Protože jsem slušně vychovaná holka a pocházím z malého města, poslušně jsem přijímala všechny ty rady, až jsem se pak ztratila v tom, kudy se chci skutečně vydat," vypráví Dáša Zázvůrková o vzniku písničky Hleď si svýho z loňského alba Mirákl 9.

Do našeptávajících hlasů Dáša oslovila své kolegyně z jejich společného autorského představení Můžem i s mužem - Jitku Sedláčkovou, Kateřinu Kairu Hrachovcovou a Vandu Hybnerovou, která videoklip i zrežírovala.

"Viděla jsem Vandiný tři divadelní režie, dokonce zrežírovala "poslední představení" svého tatínka Borise Hybnera (a mého pedagoga na Hamu) v divadle Na Zábradlí...Vanda má nejen herecký a pohybový talent, ale má především jasný a osobitý styl. A její režijní debut? Je ve stejném duchu - silný příběh podtrhující váhu dané myšlenky a přitom tam nechybí humor. To je Vanda Hybnerová, jednoduše ji obdivuju!" uzavírá Dáša.

Práce na klipu pro svoji kamarádku a kolegyni Dášu byla pro Vandu Hybnerovou něčím úplně novým. "Důvěra, kterou jsem dostala, mi dovolila Dášu trochu vytrhnout z jejího obalu veselé hodné holky. Píseň Hleď si svýho je vlastně takovej osobní manifest. A protože jsem po tátovi podědila lásku k němé grotesce, nechala jsem se jí inspirovat. Dopřáli jsme klipu větší fantazii černobílým kabátem a provedli Dášu vystavěným příběhem. Točili jsme v prostředí, do kterého by většina navoněných popových princezen nevkročila. Přesto je v klipu i písni poezie a nakonec i naděje, přestože prostředky k dosažení byly trochu punk," popisuje Vanda Hybnerová.

Hleď si svýho

hudba a text: Dáša Zázvůrková

aranžmá: Honza Horáček

1.

Proč mi každej chytrák radí

Co mám a nemám dělat

Žij laskavě život vlastní

A nech mě o mým rozhodovat

2.

Jednou jeden chlapík řek mi

Ty nejsi hezká na první pohled

Můj domeček z karet spad mi

Ale tím na cestu mě naved

Refrén

Vystoupat po žebříku do nebe

Rozhoupat touhy každej za sebe

kde vítr nejistoty rozfouká

Nech ho vát

Okolí okolí zrak sokolí

Braň se kdo můžeš ať Tě neskolí

I když Tě dobrá vůle nabádá

Tak hleď si svýho

3.

Eště že mám kolem sebe

lidi dobrý a úzkostlivý

Nějak postrádám ten pocit že

mi něco k štěstí vážně chybí

Foto JAROSLAV HAUER

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky