Jaký dárek byl pro Petru Černockou TEN NEJLEPŠÍ ?

28.12.2020

Jak vzpomínáte na Vánoce prožité ve vašem dětství ?
Vzpomínám třeba na to, jak jsem hledala pod stromečkem
nejdřív, jestli tam není nějaká velká krabice, ze které
bych vysvobodila vysněné štěně. Tak pejska jsem si pořídila
nakonec sama za první výplatu z divadla Semafor.
Co pro mě znamenaly Vánoce si v posledních letech
připomínám vždycky když pozoruji vnučku, jak rejdí pod
stromečkem a září jí oči nad každým balíčkem. Jenže
ta holčička roste, je jí deset let a já přemýšlím o tom,
jestli ještě na Ježíška vůbec věří. Jestli nás dospělé už
neprokoukla, že ty balíčky s dárky pro ní vymýšlíme my
dospělí. Jen se jí bojím zeptat?!

Jaké Vánoce budou podle vás ty letošní?
Raději nad tím nepřemýšlím. Obávám se že to nebude
úplně ono. Uvidíme jak moc se dcera, vnučka
a její tatínek Pepe budou bát mě obejmout, ze strachu
aby "stařičkou" babičku nenakazili. Jsou všichni
zdraví, ale červíček podezření v nich možná bude
hlodat. Volala jsem kamarádovi Zdenkovi a ten mi
řekl cosi ve smyslu, že se mu už letos u nich Vánoce
možná, konečně, podaří zrušit. To mě docela
rozesmálo. Musím mu po svátkách zavolat, jak dopadnul.
Já bych si to rozhodně nedovolila zkoušet.
I když? Mohla bych si poprvé, nerušeně zkouknout
novou vánoční pohádku?!
Jaký nejmilejší nebo nejnetradičnější dárek jste kdy
dostali?
Dámy mého věku si jistě vzpomenou na kačenky. To
byly těžce sehnatelné střevíčky s lehce zvednutou
špičkou na nízkém podpatečku. První boty na podpatku
si pamatuje každá!

Foto Jaroslav Hauer

Rodinné recepty doma nemám
Moc se omlouvám, žádný rodinný, tradiční recept
nemám, protože jsem mela docela komplikované
dětství. Naše rodina žila v Praze a venkovské
babičky jsme my děti vídali jen zřídka. Doma se
moc rafinovaně nevařilo, ani nepeklo, protože
v deseti letech jsem dostala novou maminku a
brášku navíc. Pro tri děti se vaří spíše co do objemu,
než rafinované kvality. Starší bráchové měli v dospívámí
slušnou spotřebu.
Prostě doma žádný sešit, co má už oslí uši, který by skrýval rodinné
recepty nemám. Muj muž je ale šikula. Mrkne na
internet, něco si vybere ukáže mi na to prstem
a řekne: Milácku, myslíš,že bys to svedla?
No a co myslíte? Jasne že jo.!!

Je to neuveritelné, ale za pouhý rok uplyne už
pulstoletí od vzniku nezapomenutelné filmové komedie
"Dívka na košteti". Hlavní roli v ní ztvárnila
tehdy mladická Petra Cernocká, která už tehdy
zacínala jako nadejná zpevacka a úcinkovala i v
divadle Semafor po boku Jirího Suchého. Od tech
dob uplynulo mnoho vody. Petra vysypala krabice,
otevrela desky a obálky a zacala se probírat
relikviemi, z nichž mnohé budou zverejneny vubec
poprvé. Krome spousty obrázku je kniha plná
také vzpomínání na životní radosti i kotrmelce,
ale hlavne na lidi, které cestou potkala. A protože
vzpomíná práve Petra Cernocká, deje se tak s patricným
nadhledem a dávkou humoru.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky