Dal se snad MUŽ ROKU Jirka Kmoníček na hazard ?

05.01.2019

Co dělali finalisté Muže roku v kasinu ve Vestci? Dali se snad na hazard?

Jakub Kochta je mezi dvacítkou nejkrásnějších chlapů na světě. Jaké jsou jeho dojmy?

Co momentálně dělá úřadující Muž roku Jirka Kmoníček?

Vítězové a finalisté celostátní soutěže mužské krásy Muž roku 2018 si po třech měsících od finále v Náchodě dali dostaveníčko v Kasinu Magic Planet Gold Vestec, kde mimo jiné, pokřtili kalendář Muž roku 2018. Krásné umělecké fotografie zaujali přítomné a nejedna dáma či pán v něm ihned listovali.

Vítězové soutěže Muž roku 2018 se nyní připravují na svá světová klání. Kdo má světovou soutěž už za sebou, je stříbrný Muž roku Jakub Kochta. Před nedávnem se vrátil ze soutěže Mr. Supranational, která se konala v Polsku. Z více než stovky krasavců z celého světa se Jakub dostal do TOP 20, což je veliký úspěch.

"Prý se ještě nikomu z Čechů nepodařilo, ale já byl trošku zklamaný, chtěl jsem do TOP 10. Ale nyní, když se na to podívám s odstupem doby, jsem spokojený. Vynikající zážitky, získal jsem čtyři blízké kamarády, celkově soutěž hodnotím pozitivně. Konkurence byla velká, kluci byli na vysoké úrovni," shrnul do pár vět své dojmy Jakub Kochta a pokračoval: "Celá soutěž se nesla v duchu tance. A jelikož já jsem bývalý hokejista a nepovažuji se za tanečníka, byl to pro mne oříšek. Sice jsme tanec trénovali denně 6 až 8 hodin,což je velké porce, jižané mají tanec v krvi a byli v tanci nejlepší. A to byly právě ty bodíky, které mi chyběly do TOP 10. Soutěž ale kupodivu vyhrálbývalý fotbalista, na hokejistu jsem tam nenatrefil," smál se Jakub a nastínil další plány do budoucna. "Není na co čekat, udělal jsem si pár kontaktů, půjdu si zatím a doufám, že se prosadím i na poli modelingu."

Na křtu kalendáře nechyběl ani úřadující Muž roku Jirka Kmoníček, který přijel do kasina ve Vestci Tyotou se logem Muž roku 2018.

"Jsem pyšný na titul, který jsem vyhrál a rád jsem spolu s ostatními kalendář pokřtil. Bylo hezké se zase sejít. V březnu pojedu na světovou soutěž, intenzivně se připravuji. Jsem v péči profesionálního trenéra, cvičím, dodržuji životosprávu. A piluji i jazyk. Pojedu na Filipíny na světovou soutěž Mr. International a nástup máme už 15. února. Nechci udělat ostudu rodině, soutěži a České republice. Prý se tam bude hodně tancovat, z čehož teda nejsme moc nadšený, ale doma něco natrénuji a tam vydám ze sebe to nejlepší. A musím si také sehnat národní kroj. S tím půjdu na Pepovi Kůrkovi, ten má zkušenosti z té samé soutěže v roce 2016," představil svoji předsoutěžní přípravu Jirka.

David Novotný, prezident soutěže Muž roku, byl spokojený.

"Je to taková pomyslná tečka za uplynulým ročníkem. Pro vítěze ale soutěž tímto nekončí. Připravují se na světové soutěžea já už připravuji jubilejní, 20. ročník Muž roku 2019. Vždyť první casting je už 23. ledna, pak 23. února a poslední 6. dubna. Vybraní finalisté se potom zúčastní soustředění a pak finále, které se tradičně koná 23. srpna v Náchodě. Čeká nás plno práce," uzavřel 19. ročník soutěže Muž roku 2018 David Novotný.

Castingy na jubilejní 20. ročník soutěže Muž roku 2019 se konají 23. ledna 2019 (středa od 16h do 19h), 23. února (sobota od 10h do 15h) a poslední 6.dubna (sobota od 10 do 15h) v prostorách Agentury CAST ME, Janáčkovo nábř. 885/3, 150 00 Praha 5-Anděl. Přihlášky naleznete také na www.muzroku.cz

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky