Co dostal Andrej Polák od Honzi Ciny

25.12.2019

Andrej Polák prozradil, jaký nejbizarnější dárek v životě dostal.
Byl od Honzy Ciny

To, že si herci ze sebe vzájemně často dělají legraci, je všeobecně známá věc.
A ani vánoční tradice nezůstávají jejich vtípků
m ušetřeny. Herec Andrej Polák všem svým známým vysloveně zakazuje, aby ho obdarovávali měkkými dárky. Jeho přání ale nevyslyšel kolega Jan Cina a připravil mu vskutku nečekané a nevkusné překvapení.

Andrej Polák má jak ve svém osobním životě, tak i v tom pracovním k módnímu průmyslu velmi blízko. Po výrazných rolích citlivého učitele Nováka v thrilleru #martyisdead a excentrického slovenského stylisty Ola v sitcomu Stylista, před nedávnem dotočil pro internetovou televizi Mall.tv spin-off Olo show, pojmenovaný právě po postavě, kterou nadchl řadu diváků dožadujících se jejího návratu na scénu.

"Móda mě baví, jsem rád čitelný a rád projevuju svůj názor a o tom móda je. Líbilo by se mi módu i navrhovat a třeba přijdu brzy s vlastní kolekcí. Je to o fantazii a kreativitě a svobodě, a hlavně poslední dobou to vše ve světe rezonuje a mě to moc těší. Nejvíc mě baví samotné natáčení, přípravy a zkoušky moc ne, ani na divadle. Jsem netrpělivý a rád improvizuju a rovnou hraju. Moc jsem si užil natáčení #martyisdead, režisér přesně věděl, co po nás chce, byla to koncentrovaná a náročná práce i kvůli tématu, které zpracovává, ale výsledek stojí za to," uvedl Andrej.

Vánoce tráví Andrej tradičně s rodinou ve svém domě, kam za ním přijíždí. "Já si opravdu přeju, aby mi Ježíšek vůbec nic nedal, a dost jasně jsem mu tento vzkaz vyslal. Na některé vánoční dárky se snažím spíš zapomenout. Poslední roky mně irituje celý ten shon a nákupní mánie před Vánocemi a hlavně to, kolik zbytečných věcí mám a snažím se věcí spíš zbavovat, což ale neplatí, když uvidím krásnou vázu nebo mísu. Teď jsem si kopil úžasný obraz a fotku od Bet Orten a vůbec kupovat umění mi dělá radost. Dostal jsem celkem dost nepoužitelných věcí, ale nejvíc vede asi dárek od Honzíka Ciny a Petra Vančury. Byly to neonově růžové plavky, které měl Borat. Samozřejmě tak o pět čísel menší, ale na jeho obranu musím říct, že jsem k tomu dostal i další dárky, takže jsem mu vše hned odpustil," smál se Andrej.

Andreje Poláka můžete ve zmíněných rolích vidět v sitcomu Stylista a thrilleru #martyisdead na internetové televizi Mall.tv, která v lednu uvede i nový seriál Olo show.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky