Chystá herečka Bára Mottlová rozšiřovat „rodinku“?!

07.02.2020

Herečka a zpěvačka Bára Mottlová má za sebou přelomový rok, ukázala světu svého partnera Pepu Kůrku, vydala úspěšný singl Udělej mi to, nakonec radikálně změnila účes, a z holky odvedle se transformovala do sexy blond á la Marylin Monroe.

S Pepou jsou nyní jeden z nejvýraznějších párů českého showbusinessu a na nedostatek práce si nemohou ani jeden stěžovat. "Ráda pojedu na té samé vlně jako loni a chystám se víc zpívat, mám nějaké zajímavé nabídky, takže uvidíme," prozradila Bára. Vzápětí však dodává, že svůj režim musela přizpůsobit, aby si našla trochu času na své nejbližší: "Od ledna jsem hodně poupravila režim, abych se mohla víc věnovat sama sobě a trávit víc času s rodinkou, což je můj přítel a pejsek Chico, zatím...". Co se skrývá za slovíčkem "zatím" však kráska neprozradila.

V únoru se již tradičně chystá utéct do exotiky, po loňské Panamě míří pracovně do Karibiku, s přítelem pak plánuje výlety po Evropě. Jestli se po těchto dovolených na rodinné situaci u blond zpěvačky něco změní, teprve uvidíme.

Život s Mužem roku má ale i své stinné stránky, třeba nedostatek místa v koupelně! "Někdy mi přijde, že má ten pacholek víc věcí než já," směje se Bára. "Já to dřív flákala, ale teď mám kosmetiky opravdu hodně. Hlavně té od Sabonu, krémy na všechny části těla, peelingy, masky...abych si na tu péči brala dovolenou."

Foto: Sabon, Tomáš Janko, Jaroslav Hauer

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky