Celebrity říkají »ANO« nové klinice SEYES

12.10.2020

Celebrity říkají »ano« svému zdraví: Krampol zase skáče přes kaluže

Ve věku 82 let bývají lidé podle herce a baviče Jiřího Krampola buď v domově důchodců, nebo jsou už mrtví. Jenže ne tak nedávno ovdovělý umělec. Ten naopak chytá další životní mízu a díky nejmodernějším technologiím doslova zase skáče přes kaluže. Pomohli mu v novém institutu zdraví Seyes, kde se postarali nejen o jeho bolavá kolena, ale také o celkovou tělesnou zdatnost. Jeho vzoru následuje o generace mladší Milan Peroutka (30).

Jiří Krampol trpí ve svém věku artritidou a už loni si stěžoval, že ho zlobí obě kolena. Kvůli bolestem nemohl ani vyjít schody. Dokonce mu hrozila operace. "Měl jsem strašné problémy s nohama, měl jsem zpřetrhané vazy. Tady se o mě starají měsíc, dali mi injekce do kolen a podívejte se, jak chodím. Opravdu mi velice pomohli," raduje se umělec s tím, že v institutu hodlá podstoupit takzvanou "kompletku."

Kvůli koronaviru totiž herec přibral, takže by rád podstoupil speciální 3D body scenner, který institut pořídil ze zahraničí a bude zatím jediný, kdo ho v Česku vlastní. Ten vaše tělo naskenuje ze všech stran a změří úplně všechno - od držení těla, po špatné dýchání a zažívací problémy. Díky 3D fotografii pak budete moci porovnat své výsledky.

Peroutka se nechal inspirovat

Peroutka je sice o generace mladší než Krampol, nicméně kvůli zraněním už operaci kolene musel podstoupit. Bolesti ho ale neopustily, a tak se rozhodl využít kolagenových bezbolestných injekcí, které institut s žádoucími výsledky slibuje. "Není čas na hrdinství. Pokud to pomohlo Jirkovi, věřím, že to pomůže i mně. Jsem ještě mladý a potřebuju být pohyblivý, nejen kvůli své práci," svěřil se Milan s tím, že s nastupujícím podzimem a špatným počasím hodlá využít i pravidelné infuze vitamínu C.

MMA bojovník zhubl 15 kilo za čtrnáct dní

To, že v Seyesu pracují opravdoví odborníci, na vlastní kůži vyzkoušel i bojovník MMA Alexander Cverna, který kvůli zápasu potřeboval shodit přebytečná kila. Sportovci bývají na nejrůznější diety zvyklí, stejně tak na následující jojo efekt. "Během dvou týdnů jsem díky správné stravě zhubnul 15 kilogramů, a rozhodně jsem žádné zpět nenabral. Jsou tu ale přísní, musel jsem fotografovat veškeré jídlo, které jsem pozřel," směje se spokojeně sportovec.

Pro krásu udělá vše

Barbora Mottlová má sice postavičku jako proutek, a zdravím překypuje, ale i tak říkala, že hodlá využít nejen kolagenových injekcí, vitaminových infuzí, tak i 3D scenneru. "Zdraví a krása není samozřejmostí. Já se zajímám o všechny tyto oblasti a udělám cokoliv, abych byla zdravá," svěřila se občasná moderátorka, herečka a zpěvačka.

Člověka bereme jako celek

Majitelé institutu Seyes jsou si vědomí konkurence na trhu, proto svým klientům dávají o veličinu navíc a tou je osobní přístup. "Nestaráme se o člověka jen tak, že mu přečteme výsledky z přístroje, řekneme mu, co má jíst, zaplatí a půjde. Prioritně řešíme jeho psychiku. Musí být psychicky připraven na to, aby svůj cíl splnil," vysvětlila jednatelka společnosti Petra Brodíková s tím, že přestože se institut otevírá oficiálně až za pár dní, už nyní pomáhá desítkám klientů.

Foto Jaroslav Hauer

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky