Celebrity na prázdninách: Kde tráví slavní dovolenou?

25.06.2017

Co pro Vás znamená léto, dovolená a prázdniny ?

Karel Voříšek

Již máme v televizi naplánované služby, tak že uvidím, kam mě osud zavede. Ale asi Řím, Paříž a tak.
Preferuji spíš turistiku. Když jedeme někam k moři tak stejně neležíme jen u vody, ale půjčujeme auto a poznáváme. Protože vydržet 14 dní na jednom místě to pro mne opravdu není.

Petr Vojnar

Máme malého piškota, tak sním asi těžko někam pojedem. Maximálně na barák po babičce, kde bude na zahradě , protože je ještě moc malej a lítat s ním proč a kam. No a jinak budu pracovat, protože když je práce tak se pracuje, že.

Andrea Kalivodová

6.a 7. července máme v Karlínském divadle premiéru opery Orfeus v podsvětí, kde hraju Venuši a pak mě začínají dva měsíce prázdnin. Moc se těším, budu s dětmi, regenerovat na novou sezónu, připravovat nové projekty a plánujeme dovolenou v cizině

Kája Pavlíček


Já prázdniny miluju, protože to je období, kdy člověk může odpočívat, práce je o něco méně a dovolenou trávím převážně u moře. Ještě ale nevím kam, ale určitě vyrazím.

Pavel Trávníček

Dovolená je to, co dovolí. Každý si může dovolit něco jiného a naše dovolená bude letos s Maxmiliánem. Nejsem příznivcem půlroční batolata tahat někam k moři. Budu u bazénu a užívat si rodinnou dovolenou.

Kateřina Kornová

Letos nepojedu vůbec nikam. Jen na cvičební tábor se psem na výcvik Retrívrů. Vlastně pes bude na dovolené.

Hana Gregorová

Znamená to pro mě volno. Náš organismus je navyklý, že 10 měsíců je sezona a pak dva měsíce volna.
Poprvé letos mám ty dva měsíce skutečné volné, tak že určitě pojedu někam k moři na poslední chvíli. Tady je teď také teplíčko, ale já chci mít jistotu pěkného počasí.

Hanka Mašlíková

Znamená to pro mne odpočinek. Vypnout, relaxovat a nabrat síly na zbytek toho roku, protože od října až do vánoc jsme v plném nasazení. No a termín porodu mám v srpnu a tak se přesně věci naplánovat nedají.

Štěpánka Duchková

O prázdninách mám dvě dovolené, Jelikož mám dvě malé děti, tak že oba pobyty jsou ve Španělsku. Máme tam již svá oblíbená místa u moře. Výlety po městech děti nebaví, protože je hned bolí nohy.
Potom jsme v Česku, chceme jet do Beskyd, kde to opravdu milujeme. Jsou to Velké Karlovice, v kterých je nádherný hotel s termálními lázněmi, je tam dokonce i prales a rostou tam hodně borůvky. No a až budu pak v Praze, tak budu buď v práci nebo na golfu.

Hana Křížková


Původně jsme si myslela, že budu mí nepracovní prázdniny, že budu mít dva měsíce volna. No ale všechno je jinak. Budu jezdit takové jednorázové letní akce jako je Muž roku, potom jedu s OS Sluneční parsek, kde jsem patronkou s dětmi po onkologických onemocnění na ozdravný pobyt do Řecka a když vybude trochu času, tak bych ráda za kamarády na chalupu a užít si takový veget s vuřtem u táboráku.

Uršula Kluková

Já jedu do Broumova, kde mám domek a se zvířátkama, budu celé prázdniny tam.

Foto, Ps: J.Hauer

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky