Barbie Gabriel Jiráčková má již nová prsa. Je to velikost 10

26.10.2020

Česká Barie Gabriel Jiráčková podstoupila reoperaci prsou. A my víme proč !
 Exkluzivně pro Pražský zpravodaj a jeho VIP magazín Spycross.

Sestřička už vybaluje mé nové i plantáty Motiva o velikosti 725ml
Sestřička už vybaluje mé nové i plantáty Motiva o velikosti 725ml
Těsně před zákrokem
Těsně před zákrokem
Fotky ze sálu - pan doktor Dziuban vkládá nový implantát.
Fotky ze sálu - pan doktor Dziuban vkládá nový implantát.
Z leva kameraman slovenské TV, pan doktor Dziuban a paní Zastková za firmu implantátů Motiva
Z leva kameraman slovenské TV, pan doktor Dziuban a paní Zastková za firmu implantátů Motiva

Zdroj: Gabriel Jiráčková, Ivan Malejovský

Asi nám prosím nejprve vysvětli, co vlastně znamená reoperace prsou?

Je celkem běžné, že například v případě nosu se provádí zákroků několik za sebou, než se dosáhne toho správného finálního tvaru. Říká se tomu "revize". U prsou to sice není tak běžné, protože se jedná o zákrok cenově nákladnější a tedy ne každá žena si jich může dovolit víc, ale jde v podstatě o totéž. O precizování tvaru prsou a s tím i spojenou změnu velikosti, jako například v mém případě. Kromě panenky Barbie jsem si totiž zamilovala a nechala se inspirovat ještě i česko-americkým architektem a géniem kompozice Ladislavem Sutnarem a zamilova se do jeho úžasných obrazů Venuše. Od jisté doby obdivuji právě důmyslnost a kontroverzi geometrie ve výtvarném umění. Já jsem též umělec a své vlastní tělo vnímám jako umělecké dílo. Proto jsem se rozhodla pro další operaci, která vzhled mých prsou přiblíží právě křivkám mých milovaných Venuší.

Ke splnění tohoto požadavku mi můj pan doktor Martin Dziuban navrhl změnit typ implantátu z nižšího na supervysoký profil, zvětšení jeho objemu a přemístění z pod prsní žlázy pod prsní sval. Zvolili jsme nejbezpečnější implantáty na trhu značky Motiva o velikosti 725ml. To je přibližně o dvě čísla víc, než jsem měla původně.

Srovnání kulatého (vizuálně méně přirozeného tvaru) implantátu Motiva, který mám nyní já a tzv. ergonomického, který je naopak velmi přirozený.
Srovnání kulatého (vizuálně méně přirozeného tvaru) implantátu Motiva, který mám nyní já a tzv. ergonomického, který je naopak velmi přirozený.

Proč sis vybrala právě kliniku Chirikoz Medical v Bratislavě, když máme v ČR také výborné chirurgy?

Výběru kliniky a lékaře, u kterého bych operaci podstoupila, jsem věnovala téměř celý minulý rok. Byla jsem na mnoha konzultacích a vybírala si lékaře s dlouholetou praxí, kterému bych mohla na 100% důvěřovat a zároveň který by byl "naladěn na stejnou notu" jako já. Sice to zní, jako by to měla být samozřejmost, ale bohužel tomu tak úplně není. Spousta chirurgů se ráda pasuje do role "spasitele", který je tady od toho, aby vám ta krásná velká prsa rozmluvil a často se vás snaží vměstnat do nějakých svých standardů. Často však jen proto, aby si pokrytecky nerozhněval svou mainstreamovou klientelu, která k němu chodí, ovšem stejně tak pokrytecky hned vzápětí popírá, že by chodila. S tímto přístupem se bohužel setkává spousta žen, které se na mě denně skrze zprávy obrací s tím, abych jim poradila kliniku, kde už konečně nebudou muset přemlouvat lékaře, že ano - chtějí vypadat výrazně, a že ne - nechtějí aby to vypadalo přirozeně. Tedy nejen kvůli sobě, ale i kvůli mým fanynkám jsem hledala někoho, koho budu moci upřímně doporučit, kde se jim podobná situace nestane.

Až po mnoha návštěvách různých klinik jsem narazila právě na Chirkoz, kam chodí řada vizuálně výrazných slovenských celebrit a u kterých jsem vždy obdivovala, jak krásně jsou "porobené". (smích)

V oblasti dermatologických výplní se tady o mě stará pan doktor Štefánik, který jako jeden z mála ovládá mj. i velmi populární metodu výplně rtů tzv. "Russian lips". Jsem z jeho přístupu vyloženě nadšena, např. když jednou takhle okomentoval svou práci slovy "more Barbie, more fun". (smích)

Pro prsa jsem si zde zase vybrala pana doktora Dziubana, který má více než 20 let zkušeností s operacemi prsou a ty nejlepší reference. Získal si mě hned při první konzultaci, kdy já, už opatrná z předešlých konzultací, jsem začala nejprve jen s požadavkem úpravy tvaru prsou, zatímco on hned rovnou navrhnul zvětšení. Jaká to úleva a radost! (smích) Totiž pouhá obyčejná modelace prsou by v mém případě znamenala více jizev, zatímco vložení většího a kulatějšího implantátu, který prsa zcela vyplní, je vytvaruje samo o sobě. Mám totiž velká prsa už od přírody a mám pocit, že by mi i sama od sebe rostla snad do nekonečna, avšak ve tvaru, který by se mi zcela jistě nelíbil.

Je doba ,,coronavirová", bylo náročné si domluvit termín operace a vůbec vše s tím spojené?

Vtipné je, že původní termín jsem měla mít již na jaro před mým odletem do Los Angeles, ale právě kvůli covidu, celostátní karanténě a uzavřeným hranicím mi byl nejen zrušen let, ale i termín operace. Doba coronavirová mi hodně změnila plány a já se musela znovu zařídit na to být tady v Česku. Takže další termín jsem si nakonec naplánovala až na podzim spolu s ještě dalším chirurgických zákrokem, tentokrát na zubní klinice Salius v Praze, která mě za pár dní čeká... tedy možná.

Na Slovensko jsem samozřejmě musela mít negativní testy, aby mě pustili přes hranice. Též na klinice se dodržují přísná hygienická opatření, a tak jsem ani vlastně do poslední chvíle nevěděla, zda mi termín znovu nezruší. Právě v těch dnech se totiž začala opět výrazně zpřísňovat opatření a já se obávala, aby se historie neopakovala.

Nakonec však vše dobře dopadlo, operace se stihla, vše proběhlo bez problémů a kliniku ani hranice zatím neuzavřeli. Pan doktor Dziuban je tedy jistě stále v jednom kole! :-)

Jaký ty maš vlastně svůj pohled na tohle šílené období a koronavirus jako takový?

Já mám před touto nemocí respekt a byť je jasné, že média a politika i v tomto hrají nemalou roli a někdy je potřeba číst mezi řádky, neměli bychom to zlehčovat a chránit sebe i zdravotníky. Co se týče opatření, myslím, že jsou zapotřebí, když si je lidé neumí ve svém vlastním zájmu naordinovat sami. Kdyby to ale bylo na mě, všechno bych kompletně na 2-3 týdny uzavřela bez pardonu. Během této doby by virus u vyléčených lidí zmizel a na nové by se už neměl jak přenést, vše bychom vydezinfikovali a bylo by po problému. Bohužel je to samozřejmě utopie, na celosvětový generální stop nemá nikdo ani odvahu ani pravomoc, co je ale ještě horší, samotní lidi jsou zoufale nezodpovědní a neobezřetní. Proto se obávám, že tento stav bude trvat zbytečně dlouho a vir s námi vydrží ještě mnoho let.

Již od počátku tvé "kariéry" víme, že plánuješ těch zákroků X. Teď jsi po reoperaci prsou.. Jak se cítíš a co plánuješ na příště?

Cítím se už opět dobře, obecně bolest i zákroky snáším dobře a taky pan doktor Dziuban odvedl skvělou práci. Byť jsme měnili polohu implantátů z pod prsní žlázy pod prsní sval, kde je všeobecně známo, že jsou pooperační bolesti intenzivnější, nebylo to až tak zlé. Silnější bolest jsem cítila pouze po prvním probuzení z narkózy. Když jsem se pak ale probudila podruhé už na pokoji, bolest byla o polovinu menší a od té chvíle to už bylo v pohodě snesitelné. Nyní mám domácí rekonvalescenci při níž se nesmím příliš hýbat, zvedat těžké věci, zvedat ruce nad úroveň prsou a už vůbec ne cvičit. K mé nelibosti to mám zakázané dokonce na celé dva měsíce.

Jak už jsem se zmínila, zanedlouho mě čeká na pražské klinice Salius operace chrupu, který navazuje na dvouleté nošení rovnátek redukující předkus. Jak je známo, právě předkus a velká klenba horního patra je výhodou pro zpěváky! Například slavný Freddie Mercury vděčil za výjimečnost svého hlasu z části právě i svému předkusu. A proto si i já kvůli zpěvu trošku předkusu nechám :-)

Dlouho se už také těším na zmenšení nosu, na který mě už několik let zvou různé kliniky křížem krážem po celém světě. Měla jsem původně vyhlédnutou jednu kliniku v Turecku, na které se specializují na Barbie nosy a současně také na drobnější zákroky zvané "cat eyes" (pozvednutí obočí spojené se zešikmením očí) a "lip lift" (trvalé zvětšení horního rtu)... Kdo ví ale jak to všechno bude s protipandemickými opatřeními a bezpečností cestování. Po operaci je totiž několik týdnů běžná zvýšená teplota, pro kterou by mě ale kvůli opatřením nyní nevpustili ani do letadla.

Nicméně možnosti plastické chirurgie se stále rozvíjejí a každým rokem se objevují nové a nové trendy, které ženy následují. Nejsem sice závislá na plastické chirurgii, mám své hranice, estetické cítění a nesoutěžím tu o titul "plastic Queen", zároveň ale nevylučuji, že výše zmíněné zákroky budou v budoucnu těmi jedinými. Pokud na scénu přijde něco nového co mě zaujme, ráda toho využiji! :-)

Jaký máš názor na proměnu Kena Rodriga Alves ala "Barbie" Jessicu Alves?

Známe se spolu přes sociální sítě, čas od času si píšeme a vždy se ke mně choval moc mile. Vím tedy, že je to hodný člověk, mám ho ráda a fandím mu stejně jako každému, kdo se nebojí jít proti proudu a za svými sny.

Nicméně, mám-li být upřímná, příliš se mi nelíbí, jak poslední dva roky vypadá a myslím, že některé opakované zákroky jsou už spíše ke škodě, než že by zkrášlovaly. Mluvím např. o jeho nosu, který už má tolikrát operovaný, že mu nakonec upadl. To už je ale na svědomí jeho lékařů, kteří by se sice měli snažit vyhovět přání klienta, ale jen do takové míry, kdy to ještě neohrožuje jeho zdraví.

Co se týče proměny z Kena na Barbie, přiznám se mi více líbil jako Ken, ale nějakou dobu už jsem to čekala. Už jeho dřívější úpravy a jednání nebyly ryze mužské, tedy myslím, že vnitřně se mu určitě muselo ulevit. Pokud se necítil v mužském těle dobře, tak mu jako jeho kolegyně Barbie přeji hodně štěstí a vše nejlepší v novém těle a životě.

Kde Tě můžeme v nejbližší době potkat nebo vidět?

Teď momentálně bude můj život asi více on-line než kdy jindy. Krom toho, že jsem právě uprostřed rekonvalescence po operaci prsou, hned v zápětí mě čeká rekonvalescence po operaci zubů, která je bohužel významně delší, jelikož se jedná o zákrok v kosti a ten se hojí 3-4 týdny. Navíc je to zákrok v oblasti tváře a přiznám se, dokud budu mít monokly a nateklou tvář, z úkrytu postele nevystrčím ani nos! :-)

A kdo ví, jak se bude taky vyvíjet situace s coronou a obecně veřejným životem. Těžko teď rozvíjet nějaké plány, když podle toho, co jsem si naplánovala začátkem tohoto roku, jsem měla už půl roku bydlet v Los Angeles a touto dobou být na obchodní cestě v Tokiu. Trochu jsem ještě doufala, že by mohl v nějaké formě proběhnout letos alespoň Halloween v Lucerně, kde bych si opět v nějakém důmyslném převleku střihla nějakou píseň, jako loni Nightwish, a pak se bavila tím, kdo všechno mě nepoznal :-), ale ani to nevyšlo.

Tak doufejme, že na jaro příští rok už bude zase svět opět trochu fungovat a budu moci live představit to, na čem nyní už půl roku pracuji společně s jedním známým skladatelem z LA ;-) Nechte se překvapit!

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky