Anička Slováčková připravuje s kapelou další videoklip

17.12.2019

Po úspěšném koncertu ve vyprodaném pražském Divadle Semafor se kapela Aura v čele se zpěvačkou Aničkou Slováčkovou chystá vydat další videoklip k singlu "Nepopsaná". Právě na tomto singlu spolupracovala kapela se zpěvačkou a písničkářkou Patricií Fuxovou, která se podílí jak na textu, tak na hudbě.


"S Patricií jsme společně pracovali již na singlu, který máme v plánu vydat před létem v následujícím roce a jelikož mě práce s ní baví a mám ráda její písničky, rozhodly jsme se společně dotáhnout do konce i píseň Nepopsaná. Písnička je o lásce, ale ne jen té partnerské. Je o lásce k životu, rodině, přátel, partnerovi... každý si pod tím může najít to své," prozradila Slováčková, pro kterou je práce nejlepším lékem na všechno, včetně její, již dobře mediálně známé nemoci.

Celkové produkce písničky se ujal Igor Ochlepovský. "Když jsem poprvé slyšela demo, které Igor vytvořil společně s novým textem, který jsme s Patricií řešily, byla jsem naprosto dojatá. Vystihlo to přesně to všechno, co teď v tyhle chvíle prožívám a pokaždé, když píseň slyším, jsem strašně šťastná, jak tahle spolupráce zafungovala," prozradila Slováčková.

Videoklip k písni ´Nepopsaná´ natáčelo duo Czech Vibes.

"K němu jsme se dostali vlastně také díky Patricii. Jako velký fanoušek její kapely Vesna jsem obdivovala videoklipy, které právě společně natáčeli a vzhledem k tomu, že je náš nový singl hodně intimní, něžný a niterný, věděla jsem hned od začátku, že by tomu slušela ženská síla a i co se vizuální tvorby týká," říká zpěvačka.

Chtěla, aby píseň zachytila ženské citlivé oko a je přesvědčena, že to byla znovu správná volba.

"Po dlouhé době jsem u tohoto singlu a videoklipu byla o všem stoprocentně přesvědčená a vše šlo tak nějak samo od sebe. Vlastně i když jsme se poprvé sešly s Bárou Šůstkovou, která klipu psala scénář a dělala režii, tak jsme měly prakticky skoro stejnou vidinu videoklipu. Nemůžu se dočkat, až bude klip i písnička venku. Myslím, že i vydaní před Vánocemi je ta správná doba pro tenhle song. Sice se v něm nezpívá o jmelí, rolničkách a dárcích, ale o čisté lásce a o té podle mě především Vánoce jsou!"

FOTO JAROSLAV HAUER

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky