ANI MRÁZ NEZASTAVIL TOUHU POZDRAVIT MEDAJLISTY

26.02.2018

Dvojnásobná olympijská vítězka Ester Ledecká a stříbrná medailistka Martina Sáblíková dorazily po příletu z Pchjongčchangu na Staroměstské náměstí, kde je přivítalo několik tisíc  fanoušků.

Prostřednictvím videovzkazu pozdravila fanoušky i bronzová olympijská medailistka ze snowboardcrossu Eva Samková, která slavila v rodném ve Vrchlabí.
Před zaplněným náměstím na velkém pódiu vyzpovídal moderátor Libor Bouček   úspěšného sjezdaře a člen a trenérského týmu Ledecké, Ondřeje Banka, trenéra Sáblíkové Petra Nováka a v rámci vzpomínek iolympijskou vítězku v běhu na lyžích Kateřinu Neumannovou.

 Nagano, od něhož uplynulo právě 20 let nám přišel připomenout hokejový brankář Milan Hnilička.
Staroměstské náměstí je tradiční místo, kde se úspěšní sportovci přijdou podělit s  fanoušky o svou radost z úspěchů ve světě a proto nemohli tady ani dnes chybět  medajlisti  z letošních OH .

 Za obrovského skandování  Ester, Ester,  přišla na pódium vítězka paralelního obřího slalomu na snowboardu a superobřího slalomu ve sjezdovém lyžování Ester Ledecká.

"Strašně se mi třesou ruce, takže to asi nebude úplně jednoduchý. Budu si muset na vás trošku zvyknout," přiznala dojatá Ledecká.

Na pódiu se jako první objevila  rychlobruslařka Sáblíková.

"Jsem hrozně moc ráda, že tu s vámi dneska můžu být a že mám tu medaili na krku. Tak šťastná, jak jsem byla v Pchjongčchangu, jsem byla maximálně, když jsem získala zlato," řekla nejúspěšnější česká olympionička ze zimních her. "Pro mě je to neuvěřitelné, jsem hrozně ráda, že jste všichni přišli. Můžu vám jenom říct, těšte se na to, až přijde ta, co tu bude po mně," dodala.

"Tohle je neuvěřitelný. Strašně vám děkuju, že jste tu čekali v té zimě, že jste sem přišli. Já si myslela, že tady bude pár cizinců u orloje, já řeknu ahoj a bude to hotový a zase půjdu," zavtipkovala .

Foto: J.HAUER

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky